A 15 legjövedelmezőbb vállalkozási lehetőség 2019-ben

Sikeres vállalkozás

Ha arra a kérdésre szeretnénk választ találni, hogy mi lehet a 15 legjövedelmezőbb vállalkozási lehetőség 2019-ben, a felmerülő kérdéseink sokféle szempont szerint csoportosíthatók. Lássuk!

  1. Web: A világ 3 leggazdagabb embere Jeff Bezos, az Amazon alapítója, a Bill Gates a Microsoft (Windows) alapítója és Warren Buffett, aki befektetésekkel foglalkozik. A Forbes listájában ennél kisebb vagyonnal rendelkező Mark Zuckerberg és a Google vállalat két alapítója is rajta vannak a top 20-ban. Ha az ő példájuk alapján egy jó internetes áruház, szoftver, vagy alkalmazás fejlesztése, valamint a jó befektetés jól jövedelmező lehet!
  2. Mobil eszközök: Ha a fentieket nézzük, mindehhez szükség van hardverekre és mindenféle korszerű mobil eszközre. A számítástechnika és a telekommunikáció ma már összeolvadnak, de egy vállalkozó pontosan tudja, mit akar!
  3. Háztartás: Az említett kütyük a háztartásokban is egyre nagyobb teret hódítanak! Hamarosan mindenki otthonában okos lesz a televízió, a hűtőszekrény, a fűtőtest és minden egyéb elektromos holmi, ami eddig “buta” volt.
  4. Akkumulátor: Előbb-utóbb várhatóan ritkaság lesz a hagyományos elem, mindenki le akarja majd cserélni a kütyüit akkumulátorosra!
  5. Workshop, Coaching, új szakmák: A fenti példák elképzelhetetlen változásokat hoznak az életünkbe. Olyan gyökeres változásokat, amely új tanulmányokat, új ismereteket fognak követelni. Már most is nagyon sokan tanítanak az interneten!
  6. Víz-, gáz-, klímaszerelés: Persze vannak olyan örökzöld szakmák, amik sosem mennek ki a “divatból”, de a víz- és gázszerelés mellett ma már a klímaszerelés is keresett lett.
  7. Fűtés, tüzelőanyag: A tűzifa igényünk túllépte a fenntartható fejlődés küszöbét, ezért a felesleges plusz fakitermelés helyett a fa hulladék újrahasznosításé a jövő! A (tiszta!) ipari fahulladék bárhonnan származzon is, a tűzifával ellentétben száraz, ezért környezetbarát és sokkal megbízhatóbb tüzelőanyag!
  8. Újrahasznosítás: Az újrahasznosítás egyébként is jó üzlet! Gondoljunk csak az interneten futótűzként terjedő raklap bútorokra, a PET palackokra, használt gumiabroncsokra! Mi mindenre alkalmasak a tárgyak, amiket sokan a szemétbe dobnak!
  9. Mentsük ami menthető! A romló élelmiszer minőség miatt egyre keresettebb lesz a vetőmag és a bio termékek. Persze sajnos nem minden bio, amire ráírják, de ez a lényegen nem változtat: keressük mindenben az igazit!
  10. Innivaló: A klímaváltozás miatt a nagy melegekben jobban fogy az üdítő és az ásványvíz. Közben a kútfúrást szabályozzák, a vízfogyasztást egyre jobban ellenőrzés alá vonják. A gyümölcslé is lehet megoldás, de mi lesz a vízzel?!
  11. Raktározás, logisztika: Sorra nyílnak a webáruházak, melyekhez raktárra és pontos logisztikára van szükség. Ezen a területen az adminisztráció elengedhetetlen!
  12. Házhozszállítás: Az online rendeléseknek valahogy célba kell érniük, ezért Kínában már tesztelik a drónfutárokat. De a termékeknek valahogy a futárokig is el kell jutnia. Jelenleg kiemelkedő jövedelemmel keresnek kamionsofőröket, mégis munkaerőhiány van. Ezt a piaci rést is érdemes figyelembe venni! Vagy jön a robot-sofőrök kora?
  13. Művészet, hagyományok: Fogyasztó társadalmunkban előbb-utóbb egyre értékesebbé válnak a kézzel készített termékek. Ez nagyon sok területet érint! Az élelmiszeripart, a ruhaipart és minden olyan ősi szakmát, ami gyárak nélkül is képes volt működni. A jövőben az idő megfizethetetlenné válik, ezért a kézzel készített tárgyak értéke is meg fog nőni.
  14. Turizmus: Manapság Európa szerte jövünk-megyünk, ezért a lehetőségeink is nagyobb sugarú körben érhetőek el. A szabadabb lehetőségek nyitottabb embereket teremtenek, akiknek nő az igényük is. A tengerpart gondolata mindenkit megindít, rengeteg népszerű és hiánypótló utazást lehetne szervezni!
  15. Pénzügy: Ha nincs ötlet, ne saját vállalkozást indítsunk, hanem fektessük be pénzünket máséba! A világ jelenlegi harmadik leggazdagabb embere, Warren Buffett is ezt teszi, immár évtizedek óta!

Végül ne feledkezzünk meg a rászorulókról sem! Adományozni nagyon szép, emberi dolog!

Káró Adrienn

Weboldal szerkesztő és szövegíró vagyok. Az internetet lényegében a kezdetek óta használom. Saját weboldalaim működtetésénél fogva mindig a hiteles információk átadására törekedtem. Az elmúlt húsz év alatt az internet egy turkálóvá nőtte ki magát, ahonnan igyekszem megtalálni és megmutatni a valódi értékeket.

2 thoughts on “A 15 legjövedelmezőbb vállalkozási lehetőség 2019-ben

  1. Kedves Rita!
    Én az 1. ponthoz az Amazon lehetőséghez szeretnék hozzászólni. Az általad említett nagyon gazdag emberek pl. az Amazon alapítója jó, hogy gazdag. Mindenki aki új és ütős dolgot talál ki meggazdagodik a sok hülye beleugróból.
    A Verge számításai szerint ahhoz, hogy valaki meg tudjon élni az Amazonból legalább egymillió dolláros éves forgalmat kell lebonyolítania. Nálunk itt Magyarországon fogalmam nincs, hogy mi a helyzet. Amerikában erre 2017-ben csak 20 ezer vállalkozó volt képes, pedig több mint ötmillióan kereskednek az Amazonon. Ez 0,4 %-os arányt jelent. Vannak netrguruk, akik csak az ügyfelek pénzére utaznak és elhitetik, hogy az Amazon az aranytojást tojó tyúk, amellyel milliókat lehet keresni egyszerűen otthonról. Ez persze csak annyira igaz az Amazonra, mint bármi másra a világon. Rengetek kereset érkezik be csalódott emberektől az amerikai fogyasztóvédelemhez az Amazont érintő csalások miatt. Rengeteg a csaló, akik elhitetik másokkal a tuti üzleti modelt a megfoghatatlan Amazon kurzusokon és hatalmas összegekért. Az Amazon workshopok sikere azért a mai gazdaságról is mond valamit: a középosztály eltűnőben és sokak lába alol kicsúszik a talaj. Szeretnének újra pénzügyileg stabilak lenni és gyorsan, ez az online kereskedelem. Az online piac az ügyeskedők kezére játszik. Az ujdonsült vállalkozók ráébrednek arra, hogy az Amazon piactere nem életük nagy lehetősége. Elvesztik a befektetett pénzt. Hibás árut kapnak a kínai gyárból. Bukod a pénzed. Jönnek a rossz értékelések az elégedetlen vásárlóktól. Hátrább kerülsz a listán. Valaki beperel szerzői jogsértés miatt, annak ellenére, hogy direkt utánanéztél az adott árunak, az Amazon simán bannolja a árukat. Mégis mindezek ellenére az Amazon piactere száguld. Percenként kettő új kereskedő regisztrál. De az is igaz, hogy az újonnan regisztrálók nagy része valószínüleg soha nem fog egy eladnivaló terméket sem feltölteni az oldalra. Aki ott marad annak aztán jönnek a számlák: szállítási díj, adó, a törött árut vissza kell venni a vásárlótól, fizetni kell az Amazonnak, mert használták a platformot, plusz a raktározásért és főleg a reklámért, hogy a vevők észrevegyék a terméküket. Így a pénzük elfogy, bevétel alig van, végül kiszállnak és ez a kaland akár 40 ezer dollárba is kerülhet.

    Kinek is jó ez? Az Amazon kitalálójának, meg annak a 20 ezer vállalkozónak az ötmillióból, ami 0,4 %-os arányt jelent.
    Te Rita belemennél ilyenbe, árulsz az Amazonon?

    Szeretettel: Lívia

    1. Lívia, nagyon jól összefoglaltad!
      Én is látom ezt a jelenséget, de persze látok apránként szép nagyra és jövedelmezőre növő vállalkozásokat is ezen a platformon.
      Ami nekem nem tetszik benne:
      1.) Milliónyi konkurens milliónyi termékével kell versenyezni. Oké, hogy sok ott az impulzusvásárló és marketinggel jól lehet márkát (kereskedői márkát) építeni, de az a zsibongás, ami ott van, egy bizonyos szint fölött szerintem kontraproduktívvá válik, és a vállalkozó ugyanazokat az eredményeket elérhetné az egy szál kis weboldalával is.
      2.) Az Amazon mindenek felett az úr. Na, hát én ezektől a szituációktól ugyebár legendásan borzadok, szóval ez nagyon nagy bizonytalansági tényező. Egy vállalkozás fölött eleve törvények tömkelege uralkodik, de azok nem változnak – vélhetően – akár naponta, mint az Amazon algoritmusai.
      3.) A konkurenseknek túlságosan könnyű dolguk van egymás lejáratására. Ez a való életben is megesik, hogy feljelentgetnek, negatív értékeléseket írnak pl. a Fb-ra, de ott az ember maximum lekapcsolja ezt a lehetőséget, és bekéri a hús-vér ügyfelek valódi véleményét és azokat publikálja. Az amazonon ilyesmire nincs mód.
      Mint vállalkozásoknak tanácsot adó és ugyanakkor vállalkozó én azt mondanám, hogy nem szabad 100%-ban kiszolgáltatni a vállalkozást a hatalmas pénzek reményében sem Amazonnak,sem Facebook-nak, de a Google-nek sem.
      Viszont meglévő eredményeket megturbózni, új utakat felfedezni, a már működő megoldásainkat letesztelni az Amazonon is, általa nagyobb közönséghez eljutni, meg lehet próbálni. De nem szabad ezzel kezdeni.
      Egy weboldalt létrehozni és rá embereket terelni fél óra és pár tízezer forint.
      Az Amazon rendszerében megjelenni és előretörni hónapokba és milliókba telik.
      A legkevesebb tapasztalatuk a vállalkozásoknak egyébként a gyártással van, ami egy külön művészeti ágnak minősül a versenyszférában. Minden kezdőnek ezzel indulnia, csak mert az Amazonnak ez csodálatos… szerintem félelmetes tendencia.

      És hogy a végső kérdésre is válaszoljak: nem árulok az Amazonon, de könyve(i)met majd szeretném! De ez nem az idei év projektje 🙂
      Rita

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.